"سعید برزگری"، مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: به دلیل کمبود وقت و حضور اعضای دوره قبل در شعب اخذ رای، آموزش عوامل اجرایی به صورت مجازی و از طریق فایل‌ها و کلیپ‌های آموزشی انجام خواهد شد.

به گزارش یزد فردا، "سعید برزگری" مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان یزد، در حاشیه برگزاری دوره های آموزشی نمایندگان فرماندار از آموزش ۳۵۰ نماینده فرماندار و بیش از 2000هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات خبر داد.

برزگری اعلام کرد که با توجه به کمبود وقت و اینکه تقریبا تمامی اعضا و عوامل از دوره قبل در شعب اخذ رای هستند و زمان زیادی از انتخابات سپری نشده است، آموزش عوامل اجرایی شعب به صورت حضوری برگزار نخواهد شد و به جای آن از آموزش‌های مجازی استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش نمایندگان فرماندار از روز یکشنبه ۲۷ خرداد آغاز شده و در ۶ گروه ۵۰ تا ۶۰ نفره تا پنج‌شنبه ۳۱ خرداد، طی ۵ روز انجام می‌شود و برای نمایندگان جدید و افرادی که در دوره‌های یادشده نتوانند شرکت کنند، یک جلسه جبرانی نیز برگزار خواهد شد.

برزگری افزود: تمامی فایل‌ها و کلیپ‌های آموزشی در اختیار اعضا قرار می‌گیرد تا به راحتی بتوانند از این منابع استفاده کنند و آمادگی لازم را برای اجرای صحیح وظایف خود در روز انتخابات کسب کنند.

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان یزد در پایان خاطر نشان کرد: این تصمیم در راستای بهره‌وری بیشتر از زمان و منابع موجود اتخاذ شده و امید است که تمامی عوامل اجرایی بتوانند با استفاده از این آموزش‌های مجازی، بهترین عملکرد را در روز انتخابات ارائه دهند./انتهای خبر

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا